Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Τα σμήνος...

Ο Άγγελος με φωνάζει..."μαμά έλα να δεις!". Η μηχανή κολλημένη πάνω μου και τραβάω...και γίνομαι μάρτυρας μιας υπέροχης μαγικής σκηνής...

Ένα σμήνος πουλιών πετά πάνω από τα χωράφια. Ενώνονται, σχηματίζουν έναν κύκλο και αλλάζουν κατεύθυνση όλα μαζί. Το χρώμα του κύκλου γίνεται αχνό γιατί πετούν ανάποδα και κοιτάζω τις κοιλιές  τους και μετά αλλάζουν και πάλι κατεύθυνση και φαίνεται η σκούρα ράχη τους...
Όλα μαζί αρχίζουν και χορεύουν θαρρείς σε έναν υπέροχο τελετουργικό χορό. Ενώνονται, γίνονται δίσκος, αιωρούνται και μετά χωρίζονται...βλέπω δυο φτερά αγγέλου...αυτό βλέπω!
Τραβάω ασταμάτητα και νιώθω δάκρυα στα μάτια μου για αυτό το θέαμα...Για αυτή την μοναδική παράσταση!












Δυο φτερά αγγέλου. Η καρδιά μου φούσκωσε με ένταση. Είδα φτερά αγγέλου...να χάνονται στον ορίζοντα μπρος στα μάτια μου...κι ύστερα, τα πουλιά να τραβούν το δρόμο τους. Έτσι απλά...


Ο ουρανός καθάριος με ένα χρώμα απίστευτο κι εκεί ανάμεσα στα σύννεφα ένα άλλο πουλί...ανθρώπινο, σιδερένιο.
Χάνεται κι αυτό στον ορίζοντα. Μόνο αιωρείται σε δυο κόσμους κι ανάμεσα του πουλιά. Ένα σμήνος που παίζει με τα ρεύματα και χορεύει ευτυχισμένο στον λαμπερό ουρανό...


Χάθηκαν από τα μάτια μου έτσι όπως εμφανίστηκαν...Ξαφνικά. Το σιδερένιο πουλί και το φτερωτό σμήνος.
Χάραξαν την μοναδική τους πορεία  στον απέραντο ουρανό...κι ύστερα πήραν το δρόμο τους.
Έχω την εικόνα τους φυλαγμένη. Το δώρο τους κρατημένο μέσα μου...Δυο φτερά αγγέλου στον ουρανό...τα είδα!

Καλημέρα αγαπημένοι...σήμερα κοιτάξτε ψηλά...είναι εκεί για όλους μας...
                                                                                              Κατερίνα

15 σχόλια:

Χρυσαυγή είπε...

Καταπληκτικό θέαμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τι να πω? Η μαγεία της φύσης σε όλο της το μεγαλείο!!
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες που κατάφερες να τραβήξεις Κατερίνα.
Μπράβο!!!

Litsa είπε...

Απίστευτο! Τα είδα κι εγώ τα φτερά...

Momma's daily life είπε...

Από τις πιο ωραίες σου φωτογραφίες! μαγικές στιγμές!

Ανώνυμος είπε...

Μαγικές οι φωτογραφίες σου. Η φύση είναι γεμάτη ομορφιές αλλά δεν τις βλέπουν όλοι, γιατί δεν αρκούν δύο μάτια για να τις δεις, χρειάζεται και ψυχούλα.... και εσύ την έχεις. Να περάσετε τέλεια το Σαββατοκυρίακο!!!
Κούλλα

Vaya είπε...

Αυτή με τα φτερά αγγέλου είναι για διαγωνισμό φωτογραφίας! Υπέροχη! Σ΄ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, είμαι η Δάφνη και μένω ακριβώς απέναντι από εσάς (παράλια της Β. Πιερίας - κάτι παρόμοιο έζησα κι εγώ σήμερα με ένα σμήνος από πουλιά που κατά την διάρκεια της καταιγίδας είχαν αφηνιάσει και πετούσαν σε τρελούς σχηματισμούς.
Καλη συνέχεια....

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Υπέροχο!
kathy by anthomeli

Memaria είπε...

Μαγευτικό!!
Είχα πετύχει κι εγώ ένα σμήνος, μα δυστυχώς ήμουν σε αυτοκίνητο!
Κατάφερα να βγάλω δυο τρεις φωτογραφίες μια και ήμουν συνοδηγός, έκανα και ανάρτηση, αλλά δεν είχα τη χαρά να ζήσω τέτοιους σχηματισμούς!
Αν θες να δεις, η δική μου ανάρτηση είναι εδώ:
http://mytripssonblog.blogspot.gr/2014/11/blog-post_26.html
Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

Unknown είπε...

Μαγκιές εικόνες μαγκιές στιγμές που σε ταξιδεύουν και σε αναζωογονούν!!! Μου έφτιαξες την ημέρα Κατερίνα!!!

Ariadne είπε...

Εξαιρετική εμπειρία!AriadnefromGreece!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφο πολύ.
Φιλάκια ...

Demi είπε...

Πανέμορφες εικόνες !!!!!Καλή εβδομάδα!!!

paizoumemazi είπε...

Σκέτη μαγεία, τα παιδιά μας θυμίζουν πάντα τι είναι σημαντικό

Αφροδίτη είπε...

Εντυπωσιακή η είσοδος, εκπληκτική η παράσταση και θεϊκό το φινάλε! Μια solo παράσταση για τους πιο εκλεκτούς θεατές, εσάς! Ευχαριστούμε τον Άγγελο γι' αυτό το κάλεσμα, τον ευχαριστούμε πολύ!

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

Υπέροχες εικόνες! Και είσαι πολύ τυχερή όχι μόνο που κατάφερες να δεις το θέαμα αλλά και που πρόλαβες να το απαθανατίσεις στο φακό σου.
Όντως φτερά αγγέλου...

Καλημέρα και πάλι, Κατερίνα!