Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Νάνος ή Γίγαντας;

Λέμε..."όταν θέλεις κάτι πολύ, το σύμπαν συνωμοτεί για να στο δώσει...Λέμε ..."σκέψου θετικά, οι αρνητικές σκέψεις προσελκύουν το κακό....
Λέμε..."τίποτε κακό δεν θα συμβεί, αν δεν αφήσεις να συμβεί..." κι άλλα λέμε...είναι η νέα μόδα της εποχής. Ο νέος τρόπος να σκέφτεσαι. Θετικά. Μόνο θετικά. Πάντα θετικά, πάντα με ενθουσιασμό. Πάντα με πίστη κι ελπίδα, πως όλα θα έρθουν όπως τα θέλεις. Ίσως όχι σήμερα, μα σίγουρα αύριο. Ίσως όχι έτσι όπως τα παρήγγειλες, μα κάνε υπομονή...


Πρώτη και καλύτερη εγώ! Μέσα από από τα γραπτά μου πόσες φορές δεν έχω περάσει αυτά τα μηνύματα...Κάνε "σαν να"! Πίστεψε στην αλλαγή σου. Μόχθησε για να κυνηγήσεις τα όνειρα σου. Σκέψου θετικά, μην ακούς τον Γίγαντα των φόβων σου, σταμάτα να είσαι ο Νάνος των ονείρων σου...

Ναι! Πρώτη και καλύτερη εγώ τα λέω αυτά... Όμως μάγκες...διάλειμμα!

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πως αυτοί που αρρώστησαν ήθελαν να αρρωστήσουν; Πως αυτοί που ζουν μια τραγωδία την επέλεξαν; Πως αυτοί που τους βρήκε μια συμφορά την προκάλεσαν με κάποιο τρόπο; Πως  δηλαδή, αν φοβάμαι κάτι το έλκω και με την πρώτη ευκαιρία θα ορμήσει το κακό από τη γωνία να με σκεπάσει;

ΌΧΙ!!!
Άσχημα πράγματα συμβαίνουν στους ανθρώπους...και κανείς δεν έχει ευθύνη για αυτό. Απλά συμβαίνουν.Τυχαία ή όχι δεν ξέρει κανείς...θα το δείξει η ιστορία! Οπότε τέρμα οι ενοχές για τις άσχημες μέρες ή για τις άσχημες σκέψεις, ή για τις δύσκολες στιγμές...Μπορούμε κάπου κάπου να βουλιάζουμε πάντα παρέα με μια σανίδα σωτηρίας, για να μπορέσουμε να βγούμε στην επιφάνεια μόλις είμαστε έτοιμοι!

Εγώ είμαι εκεί...στην σιωπή του βυθού για λίγο. Νάνος των ονείρων μου και νιώθω προς το παρόν αδύναμη να τα βάλω με τον Γίγαντα των φόβων μου...Δεν πειράζει συμβαίνει! Έχω το δικαίωμα.
Δεν αφήνω τον εαυτό μου να το ζήσει πάνω από δυο, βαριά τρεις ημέρες.
Όμως όσο τη ζω έχει μια απλότητα, μια ανακούφιση και μια γαλήνη αυτή η παραίτηση...ίσως γιατί ξέρω πως δεν θα κρατήσει πολύ!

Απαγορεύονται λοιπόν οι άσχημες σκέψεις όχι γιατί θα με βρει το κακό, αλλά γιατί θα μου χαλάσουν τη διάθεση...Αλλά ακόμη κι η διάθεση να μου χαλάσει, δεν υπάρχει τίποτε που να μην αλλάζει σε αυτή τη ζωή.Τίποτα! (οκ εξυπνάκια υπάρχει, αλλά μιλάμε για τη ζωή, εντάξει;)...
Οπότε που και που, βουλιάζουμε χωρίς φόβο. Όποιος δεν φοβάται να βουλιάξει, σίγουρα δεν έχει να φοβηθεί τίποτε  από την αληθινή ζωή! Υγιές και το ένα, υγιές και το άλλο. Άλλωστε ποιος θέλει να είναι μόνο χαρούμενος λες κι έχει πάρει χάπια;

Ο Γίγαντας κι ο Νάνος...είναι φιλαράκια κι έρχονται όταν τους χρειαζόμαστε. Μπορεί να μας τη σπάνε, μπορεί να μας θυμώνουν, μπορεί να μας κάνουν να φαινόμαστε ή να νιώθουμε αδύναμοι...μα δείξτε μου έναν που μπόρεσε να είναι Νάνος...και δεν μπορεί να γίνει Γίγαντας...και το αντίθετο!!!

Καλημέρα αγαπημένοι. Νάνοι ή Γίγαντες...όπως ξυπνήσατε σήμερα, απολαύστε το χωρίς ενοχές!

                                                                                            Κατερίνα 
Κάθε κείμενο και εικόνα είναι πνευματική ιδιοκτησία του Blog KaPaworld. Ως εκ τούτου, απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η αναδημοσίευση και η τροποποίηση των εικόνων και του κειμένου χωρίς την άδεια των δημιουργών τους. Με επιφύλαξη για κάθε νόμιμο δικαίωμα μας.

12 σχόλια:

Nasia είπε...

εγώ τα χαπάκια μου τα παίρνω πάντως καθημερινά ,θα το έχετε διαπιστωσει άλλωστε από τα σχόλιά μου ,οπότε τριαλαλά τριαλαλό...σήμερα ξύπνησα ΝανοΓίγαντας!
Καλημέραααα Κατερίνα!

Vaya είπε...

Πολύ σωστά τα λες Κατερίνα. Είμαστε άνθρωποι και σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε συνέχεια μέσα στην καλή χαρά γιατί πράγματα συμβαίνουν και δεν είναι πάντα ευχάριστα. Εξάλλου από τα λίγα που έχω διαβάσει το συναίσθημα πρέπει να το αφήσεις να βγεί στην επιφάνεια, να το παραδεχτείς για να μπορέσεις να του δώσεις τη διάσταση που πρέπει. Το κακό όμως είναι οταν κάποιος "πεφτει" για μεγάλα διαστήματα και δεν μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του από νάνος να γίνει γίγαντας...Καλημέρα!

Dee Dee είπε...

Θα μου επιτρεψεις να καταχραστω λιγο τον χωρο εδω και να γραψω εναν ινδιανικο μυθο :)

« Ένας σοφός ινδιάνος της φυλής Τσερόκι, έλεγε στον εγγονό του για τη μάχη που γίνεται μέσα στην ψυχή των ανθρώπων :

"Γιέ μου", η μάχη γίνεται ανάμεσα σε δυο λύκους που έχουμε όλοι μέσα μας.

Ο ένας λύκος είναι το Κακό.

Είναι ο θυμός, η ζήλια, η θλίψη, η απογοήτευση, η απληστία, η αλαζονεία, η ενοχή, η προσβολή, τα ψέματα, η ματαιοδοξία, η υπεροψία. Με μια λέξη είναι το 'Εγώ'....
Ο άλλος λύκος είναι το Καλό.
Είναι η χαρά, η ειρήνη, η αγάπη, η ελπίδα, η ηρεμία, η ταπεινοφροσύνη, η ευγένεια, η φιλανθρωπία, η συμπόνια, η γενναιοδωρία, η αλήθεια, η ευσπλαχνία. Είναι το "Είναι''.
Ξέρεις ποιος από τους δύο λύκους νικάει;
Ο εγγονός το σκέφτηκε για ένα λεπτό αλλά μην βρίσκοντας απάντηση ρώτησε τον σοφό Ινδιάνο:
"Ποιος λύκος νικάει;"
Ο σοφός Ινδιάνος απάντησε:
"Αυτός που ταΐζεις." »

Εσυ ποιον λυκο τάισες σημερα ; :)

Μια ομορφη μερα ευχομαι!

Unknown είπε...

Είναι πολύ ανακουφιστικό κάποιες φορές να αφηνόμαστε, να παραδιδόμαστε να επιτρέπουμε στον εαυτό μας να μην ειναι ένας βραχος αλλα ένας κοκκος άμμου που τον παίρνει το κύμα. Έστω και για λίγο. Ίσως ακούγεται παράδοξο αλλά νομίζω οτι μας βοηθάει να συνεχίσουμε πιο δυνατοί απο πρίν.
Πάντως δεν συμφωνώ για το τυχαίο του πράγματος. Τίποτα δεν συμβαίνει τυχαία στους ανθρώπους. Πιστεύω οτι ο κάθε άνθρωπος σηκώνει ενα φορτίο που είναι μοναδικό γι'αυτόν και για κανέναν άλλον...

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

καλημερα Κατερινα μου!!! Νανογίγαντας κι εγω οπως η Νασια!!! Αλλα την εχω μπολικη την αισιοδοξια!! Ολα καλα θα πανε κια να δε πάνε μονα τους.. θα τα πάμε εμεις!! πολλα φιλια

Κούλλα είπε...

Έχουμε δικαίωμα να είμαστε για λίγο Νάνοι Κατερίνα μου, {άλλωστε Άνθρωποι είμαστε και έχουμε αισθήματα, καρδιά και πονούμε} αλλά εσένα δεν σε φοβάμαι... είσαι μια Γιγαντούλα. Ότι και να είναι θα περάσει...

Maria Kat είπε...

Ούτως ή άλλως ο οργανισμός μας εχει ανάγκη κι από ενα ξεσπασμα και απο μια "κατήφεια". Φυσιολογικό ειναι!!!
Καλημέρα :)

Christina V. είπε...

Κοριτσάκι, σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά γιατί ποτέ δε σταματάς να είσαι αληθινή! Κι οι νάνοι και οι γίγαντες είναι καλοί αρκεί να μην τους αφήνουμε να μας κάτσουν και στο σβέρκο! Φιλιά και δε σε φοβάμαι γιατί δημιουργείς!

Αφροδίτη είπε...

Θα συμφωνήσω τόσο πολύ, μα τόσο πολύ, απόλυτα, ότι η παραίτηση αυτή έχει μια ισορροπημένη απλότητα, μια εκκωφαντική γαλήνη, μια γλυκιά ανακούφιση, που την έχεις ανάγκη, για να κρυφτείς, για να χαθείς.... Για ν' αναμετρηθεί ο νάνος μέσα σου με το γίγαντα έξω σου και να βγει νικητής και ν' αποδείξεις πως ΜΠΟΡΕΙΣ, πως ΠΑΝΤΑ θα μπορείς.... Θα είσαι στη σκέψη μου....

Katherine είπε...

Αγαπημένη Κατερίνα,
πόσο δίκιο έχεις, αν δεν μάθουμε να δεχόμαστε τα αρνητικά μας συναισθήματα και σκέψεις πως θα εκτιμήσουμε την ομορφιά
και την απλότητα της ζωής μας!

My Lovable Baby (by Daeira mommy) είπε...

Καλημέρα Κατερίνα μου! Κρατώ το "Απαγορεύονται λοιπόν οι άσχημες σκέψεις όχι γιατί θα με βρει το κακό, αλλά γιατί θα μου χαλάσουν τη διάθεση...Αλλά ακόμη κι η διάθεση να μου χαλάσει, δεν υπάρχει τίποτε που να μην αλλάζει σε αυτή τη ζωή.Τίποτα!" σαν τη σωστή συμβουλή της ημέρας και κάθε μέρας. Κρύβει πολλή σοφία αυτή η φράση.

skouliki είπε...

καλησπέρα, σκέψεις παντα θετικές, άλλωστε λεμε καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα κτλ... ευχόμαστε να ειναι ολα καλα....