Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Φθηνές, διακοσμητικές αλλαγές, σε φθινοπωρινό decor...

Εδώ και καιρό  σκέφτομαι τι μπορούμε να αλλάξουμε στην είσοδο του σπιτιού μας για να γίνει πιο όμορφη.

Κάποια πράγματα τα έχω  βαρεθεί. Κάποια δεν μου φαίνονται πια το ίδιο βολικά κι έτσι αποφάσισα να γίνουν αλλαγές που δεν θα  έχουν οικονομικό κόστος.
Η είσοδος στην αρχή φαινόταν έτσι. Έμπαινες κι έπεφτες πάνω στο μπαούλο που είναι αρκετά φαρδύ και ογκώδες.


Βολικό, άβολο δεν ξέρω...Ξέρω πως δεν μου άρεσε από την πρώτη στιγμή κι ήθελα πάντα να το αλλάξω αλλά δεν ήξερα πως.

Επίσης, σκέφτηκα  να κάνουμε χρήσιμο ένα τραπέζι που πριν ένα χρόνο βρήκα στα σκουπίδια.


Το μάζεψα και το πάνω μέρος του η τάβλα δηλαδή πετάχτηκε γιατί ήταν χάλια.Τη βάση την κρατήσαμε αποθηκευμένη. Την ξύσαμε ελαφριά για να φύγει το φουσκωμένο χρώμα. Δεν ήθελα βέβαια να χάσει αυτή την αίσθηση της παλαιότητας και ζήτησα από τον Πα, να μην το βάψει πολύ και σκεπαστούν οι ατέλειες του. Έβαλε και μια νέα τάβλα και έτοιμο!


Όσο ο Πα ασχολήθηκε με το τραπέζι εγώ μάζεψα κάτι κλαδιά από το ρέμα και είπα να τα βάψω μιας και  όπως έχω διαπιστώσει είναι πολύ μόδα τα λευκά κλαδιά...

Μόλις ολοκληρώθηκαν οι εργασίες άρχισε το στήσιμο...Κάτι από δω κάτι από εκεί. Έτοιμη η ανακαίνιση...που λέει ο λόγος!

Αλλάξαμε λοιπόν την διαρρύθμιση και ορίστε!
Το μπαούλο πίσω από τον καναπέ.


Το παλιό  ντουλάπι στην είσοδο μαζί με την καρέκλα.


 
Μπόρεσα και στόλισα τον τοίχο και με αυτό τον  πίνακα αυτός είναι πραγματικά αγαπημένος!!
Πριν περίπου ένα χρόνο πήγα για καφέ στην Έφη μου την λατρεμένη.Τον είχε στο σαλόνι της και τον αγάπησα. Τα χρώματα, η  μυγδαλιά, το παλιό κάδρο...Μου είπε ότι είναι πολύ παλιός  και δεν θυμάται καν από που ή πότε τον αγόρασε... είναι  βλέπεις από την Αλβανία κι έχει κάνει πολλές μετακινήσεις...
Ξαφνιάστηκε  όταν της είπα ότι μου αρέσει πολύ.Τον ξεκρέμασε κατευθείαν και παρά τις έντονες αντιρρήσεις μου, μου τον έδωσε....Απίστευτο!
Έτσι είναι πια δικός μας...αλλά  θα παραμείνει για πάντα "η μυγδαλιά της Έφης"!!!

 
Το παλιό τραπέζι από τα σκουπίδια, με τα βαμμένα κλαδιά, στην άκρη του καθρέφτη!



 Δυστυχώς ο καθρέφτης δεν επιτρέπει να φανεί στην φωτογραφία η ομορφιά των κλαδιών γιατί αποσπάει την προσοχή στο πίσω μέρος του σπιτιού.Όμως η αλήθεια είναι πως τα κλαδιά είναι πραγματικά εντυπωσιακά!

 
 
Ξαφνικά είναι σαν να αγοράσαμε τρία καινούρια έπιπλα. Ανανέωση από το τίποτα...

Στολίσαμε και τα φθινοπωρινά με κλαδιά με  τα κίτρινα και τα κόκκινα φύλλα.




Φύλλα βελανιδιάς, πλατανόφυλλα, κάστανα, καρύδια...Τα γνωστά!


 

Ένα Νοεμβριάτικο τοπίο κι εμείς κάπου εκεί.Να απολαμβάνουμε το σπίτι μας τις σκοτεινές κρύες νύχτες.Νύχτες χειμωνιάτικες,  που  νιώθεις την ευγνωμοσύνη να πλημμυρίζει γιατί ξέρεις πως είσαι προνομιούχος που έχεις ζεστασιά κι ασφάλεια...

 
Καλημέρα  με ανανεωτικές  αλλαγές και με  τα ρόδια δώρο των φίλων μας, για  να μας ευχηθούν τύχη και αφθονία. Στέλνουμε τις ίδιες αυτές ευχές σε όλους εσάς εκεί έξω....Καλό Χειμώνα αγαπημένοι...νομίζουμε πως σιγά σιγά ήρθε....Με το καλό λοιπόν και καλή εβδομάδα !!!

23 σχόλια:

Momma's daily life είπε...

παρα πολλες ομορφες αλλαγες! το ξερεις οτι εχω κολλημα με την διακοσμηση και τα ομορφα πραγματα ιδιως αν γινονται απο το τιποτα και με αγαπη μετατρεπονται σε αυτο το ΚΑΤΙ!!!
προς στιγμην βεβαια τρομαξα γιατι δεν ειδα τους λουλουδατους καναπεδες και θυμηθηκα που ηθελες να τους αλλαξεις αλλα οκ καπου τους πηρε το ματι μου και ηρεμησα! μ αρεσουν πολυ αυτοι οι καναπεδες σου! μου θυμιζουν αγγλικο σκηνικο!

καλημερες!

Froghall είπε...

ola fovera, alla isos na mi sas fanei toso xristiko to oti ta kladia einai mprosta apo tis asfaleies, kai oso na peis empodizoun to anoigma-kleisimo tis portas tou pinaka :)

(episis tha elega oti einai kai ksilo kai mia spitha kati mporei na einai HSE risk :))

http://froghall-jewelleries.blogspot.co.uk/2012/10/giveaway.html

fish eye είπε...

να εχεις παντα αυτη την ωραια ατμοσφαιρα μεσα σου και εξω σου

καλημερα!

Ανώνυμος είπε...

Κατερινα μου καλημερα,καλα εισαι φοβερη τα εφτιαξες ολα τελεια φανταστικη ατμοσφαιρα.Το σπιτι σου ειναι πανεμορφο οταν το βλεπω μου φτιαχνει την διαθεση.Φιλια πολλα Ελενη.

ikaxela είπε...

Πάρα πολύ όμορφα όλα! Τελικά δεν θέλει κόπο και χρήμα, θέλει απλά διάθεση για ανανέωση!!!

Ελπίδα - two boys and hope είπε...

καλήμερα Κατερίνα και καλή εβδομάδα!! Απίστευτες εικόνες και ιδέες..

Parents Land Gr είπε...

Πολυ καλυτερη η θεση του μπαουλου. Οσο για τα πακια επιπλα ποτε δεν πρεπει να πεταγονται.Φιλακια.

thomi είπε...

καλη εβδομάδα αγαπημένη κατερίνα!
πολυ ομορφες οι μεταποιησεις σας!
μαρεσει που χειμωνιαζει, ολοι μαζι σαν μια παρεουλα θα τον βγαλουμε και τουτο το χειμωνα:)
φιλακια

Litsa είπε...

Καλά το τραπέζι έγινε πανέμορφο τελικά! Και ο πίνακας όνειρο, τόσο ρομαντικός, μπράβο στην Εφούλα!
Άντε λοιπόν, καλό χειμώνα! Σε λίγο θα στολίσετε για Χριστούγεννα, εκεί να σας δω!
Φιλιά

Love for Sugar είπε...

Μου αρέσει πολύ το μπαούλο πίσω από τον καναπέ!Νομίζω πως ταιριάζει 100%.
Η είσοδος δε...άλλαξε τελείως!!!!

princess είπε...

Πανέμορφες οι αλλαγές στο σπίτι σας! Κι έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία όταν έχουν γίνει χωρίς έξοδα! Το μπαούλο ταιριάζει απόλυτα πίσω από τον καναπέ!
Καλό χειμώνα σου εύχομαι Κατερινούλα γλυκιά!

Το τζάκι σου με τι το καθαρίζεις και είναι τόσο αστραφτερό; (μην γελάσεις με αυτή την ερώτηση ...)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Είχα καιρό να περάσω από το σπίτι σου και ΄βρέθηκα πάλι στη γνωστή ζεστασιά. Πολύ όμορφοι χώροι......τα κλαδιά όντως πανέμορφα. Το τζάκι βλέπω δεν το ανάψατε ακόμα..

STARDUST είπε...

Πολύ όμορφα παιδιά! Αυτή η γωνιά του τζακιού με το φυτό με τα όμορφα χρώματα δίπλα είναι όλα τα λεφτά. Γενικά το σπίτι σας αποπνέει μία ζεστασιά, νοιώθω ότι... μην γελάσεις... θέλω να έρθω για καφέ να τα πούμε! Χεχε! Καλό χειμώνα σας εύχομαι!

Dimitra•Counting SΜiLES είπε...

Μια μικρή αλλαγή ή μετακίνηση επίπλων μπορεί να σου αλλάξει το σπίτι και τη διάθεση φυσικά. Πολύ ταιριαστή η μετακίνηση του μπαούλου και η εναλλαγή του με το παλιο ντουλάπι. Έχω και εγώ ένα παρόμοιο στο σπίτι (μπαούλο), που όλο του αλλάζω θέση και μέσα χωράει της παναγιάς τα μάτια που λένε. Το έχουμε και σαν κάθισμα! Τα κλαδιά πολύ "in" και γενικά το σπιτάκι σας πολύ "ζεστό" κυριολεκτικά και μεταφορικά. Α, ο τοίχος στις σκάλες με τα καδράκια είναι το όνειρό μου...μόνο που δεν έχω σκάλες στο σπίτι! Να βάλω λες τα καδράκια στις σκάλες τις πολυκατοικίας:)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Κατερινάκι μου,
Ολα πολύ όμορφα! Μου αρέσει και το χρώμα στους καναπέδες , ταιριάζει με τον τοίχο! Το τραπεζάκι γιατί δεν το έβαλες στο κέντρο της εισόδου , αλά αμερικέν, στολισμένο ανάλογα της εποχής; Μάλλον εμποδίζει...Εσύ ξέρεις καλύτερα βέβαια ...εγώ αυθόρμητα λέω την πρόταση μου....Τα φύλλα στα βάζα όνειρο!!!!!!!!!!Βλέπω και βελανίδια που μου αρέσουν....
Άντε τα κατάφερες περίφημα πάλι!!!!!!!!!
Καλή εβδομάδα, φιλάκια σε όλη την οικογένεια!!!!!!!!!!!!

Φλώρα είπε...

πανέμορφο σπίτι! Εκπέμπει ζεστασιά κι αγάπη! Καλό χειμώνα!

Maria Villioti είπε...

Καλό χειμώνα Κατερίνα μου! Εκεί πάνω έρχεται λίγο νωρίτερα. Υπέροχες οι αλλαγές σου.Τόσο απαραίτητες για την καλή μας διάθεση!Σας στέλνω τα φιλιά μου.

Σοφία είπε...

Μου αρέσει το ύφος που έχει
το σπίτι σου.
Το τραπέζι αξιοποιήθηκε απόλυτα,
αναρωτιέμαι ποιος πετάει τόσο
όμορφα πράγματα .....
Καλό χειμώνα, δες με.... ήρθε
και σε εμένα ο χειμώνας....

Madlen είπε...

Καλό χειμώνα να έχετε Κατερίνα!!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχες οι αλλαγές, παιδιά. Όρεξη να έχει κανείς για δημιουργία κι όλα τα μπορεί. Εδώ πάλι μπαίνει σιγά-σιγά το καλοκαιράκι, πάλι Χριστούγεννα στις παραλίες με τις σαγιονάρες και τα μαγιό θα κάνουμε! :Ρ

Owl Mommy Βέρα είπε...

Τι ωραία που ανανεωθήκατε! Μου αρέσει τόσο που έχεις κλαδιά και καρπούς στολισμένα!
Ξέρεις πόσες φορές βλέπω σε σκουπίδια τραπέζια, καρέκλες και θέλω να τα πάρω κι είμαι μόνη μου με το καρότσι!
Καλό υπόλοιπο Νοέμβρη να έχετε!

Demi είπε...

Πολύ όμορφα όλα τα ανανεώσατε και το μπαούλο εχει μια καλύτερη θέση για εσάς και έγιναν οι αλλαγές που θέλατε!!!υπέροχος ο πίνακας και ταιριάζει πολύ με την γωνιά και το έντονο χρώμα του τοίχου(το λατρεύω αυτό το χρώμα).Το τραπέζι εκπληκτικό 'οπως και οι φθινοπωρινοι θησαυροί!!!

myStickland είπε...

Kαλησπέρα..
Ε,τι να πω;
Μόλις είδα τον τίτλο ήμουν σίγουρη οτι θα έκανες πάλι θαύματα..
Μου αρέσει τόσο που ''μπερδεύεις''γλυκά τόσο διαφορετικά υλικά και σχέδια και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό..Και διακοσμήτρια,λοιπόν..χαχα:)
φιλιά,σούπερ Κατερίνα*